«Костюм графикасының негіздері»

12 ноября, 2017 22:11

Бағдарламада студенттерді пэннің тапсырмалары жэне мақсатымен таныстырып отыру қарастырылған. Көркем модельдеудің маңызы және дизайнердің графикалың беретін мақсаты костюм дизайнерін дайындау.

                                                                                     I

Барлық профильді «Костюм дизайны» мамандығының «Костюм графикасының негіздері» базалық жақтаушы пэні болып табылады. Берілген курс барлық жобалау пәндеріне дайындық кезеңі болып табылады.

Оқу процесінде студенттер мынадай пәндерді игеріп шығады; дизайнерлік суреттің жэне графиканың негізгі құрлысын, жазықтықтағы негізгі көлемнің құрлысын композициялық эртүрлі әдістерінің көмегімен жэне орындау техникасының негізі (нүкте, сызық, дақ, түс, жарық, материалдық болмыс), образды — бірлескен композицияны қолдануда жобалауды, дизайн обьектісінің маркетингі жэне модельдеу.

1.    Техникалық сурет және графиканың ерекшелігі

Адам денесін шартты-пропорциялды кесте бойынша тұрғызу. Ер және әйел адамның тұлғасын тұрғызудағы ерекшеліктер.

Шартты-пропорциялы кесте бойынша адам тұлғасын бір аягына сүйендіріп тұрғызу. Дене пішімін тік жэне көлденең сызықтармен беру.

Графикалық әдіспен нобайды, суретті беру үйлесімділігі. Адам денесін эртүрлі қимылда беру. Адам денесін әртүрлі қимылда жэне адам үстіндегі киім қыртыстарын сызық, дақ, бедер арқылы беру.

2.     Жазықтықтагы композицияның әртүрлі әдістерінің көмегімен затты-кеңістік ортасында бөлшектерді қүрастырып тұрғызу

Негізгі графикалық амалдарымен таныстыру жэне эртүрлі көлемдер мен заттардың пішіндерін көрсетіп шығару үшін қажетті модельдеу. Графикалық сызықтар мен реңдердің өзіндік ерекшеліктері, көлем жэне пішіннің бейнеленуіне сызық пен реңнің әсер беруі. (сызық, нүкте, штрих, дақ).

Жазықтықта эртүрлі композициялық амалдардың көмегімен костюмнің пішінді нобайын қарастыру.

Сызық костюмнің пішінін тұрғызуда негізгі құралы болып табылады. Графикалық сызықтық шешімдердің түрлері. Сызықтың әртүрі арқылы костюмнің пішінді нобайын тұрғызу. Дақ костюмнің пішінін тұрғызудағы ізденістегі қүрал. Костюмнің пішінді нобайын дақ арқылы түргызу.

Геометриялық пішін шыгармашылық көзі. Қарапайым геометриялық пішіндер (овал, тікбүрыш, трапеция, үшбүрыш и т.б.) костюмнің пішінді нобайын шығаратын образ әлпетте. Берілген геометриялық пішіндер арқылы костюмнің композициясынан сұранатын талаптар.

5

 

«Фор-нобайы», «жұмыс нобайы», «таза графика» түсініктері.

Костюмнің композициясындағы бедердің ролі. Қарама-қайшылық. Пешімдер. Берілген костюмнің композициясындагы нобай пішінін бедер ірқылы өзгерту. Костюмнің нобайлы пішінін түс арқылы өзгерту. Костюмнің іобайлы пішінін дақ әдістері арқылы әртүрлі түсті үйлесіммен ақ және түсті ұсқа тұргызу (біртүсті, туысқан түстер, қарама-қайшы, туысқан — қарама- дйиіы түстер).

 

3.    Костюм композициясындағы көзге елестетулер

Көзбен қабылдаудың ерекшеліктері. Образды танып білу әдістері. Сеңістіктегі елестетулер. Жазықтықтағы түрлі текстуралардың эртүрі. {остюмді моделдеудегі көзге елестетудің ерекшеліктері. Көзге елестету көмегі ірқылы образды өзгерту (дененің сымбаттылығын модельдеудің кез-келген үралдарымен тікке анықтау, торды және жолақ матаны қолдану).

Пішінді өзгертуді қолдану. Тік сызықты маталарды елестету арқылы бага зеру. Аралық толтыруларды елестету. Үшкір бүрыштарды елестетіп баға беру. К,арама-қайшы елестету. Пішінді бөлшектеп елестету. «Түзету» арқылы глестету. Жабық жэне ашық контурлы сызықтарды елестету. Иллюзия ісихологиялық көңіл бөліп елестету.

Костюмді модельдеуде жобалаудың тапсырмасын сауатты түрде шешуде шзге елестету білімін қолдану.

0

Автор публикации

не в сети 5 лет

Tarazsky

6
Комментарии: 0Публикации: 982Регистрация: 14-11-2017

Читайте также:

Добавить комментарий

Войти с помощью: 
Авторизация
*
*
Войти с помощью: 
Регистрация
*
*
*
*
Войти с помощью: 
Генерация пароля